VOIP

Service - Support - Succes

VOIP Bellen In Uw Bedrijf

Optimaal telefonisch bereikbaar zijn en toch besparen op infrastructuur? Dan is VoIP de technologie voor uw bedrijf. Onbeperkt telefoneren in de hoogste kwaliteit, waar u of uw medewerkers zich ook bevinden. Geen zwak telefoonsignaal meer maar enkel glashelder geluid, of u nu belt met uw vaste lijn, uw computer of via een app op uw mobiele telefoon.

Waarom VoIP bellen?

U wil uw klanten te woord staan in de beste technische condities want dat straalt degelijkheid uit en geeft vertrouwen. Maar uw dure vaste lijn geeft soms wat ruis en uw gsm heeft thuis of op kantoor niet het allerbeste bereik. Dat is vervelend, want u wil natuurlijk geen calls missen en uw klant goed kunnen verstaan.

U zou kunnen investeren in een kostelijke telefooncentrale maar ook die durft wel eens een storing te geven. En bovendien blijft die doorgaans verbonden aan één locatie terwijl we vandaag steeds vaker van thuis uit werken.

Gelukkig is er een oplossing die bellen goedkoper maakt én u daarbij de beste kwaliteit en stabiliteit biedt: VoIP, of bellen via het internet. U heeft enkel een betrouwbare ISDN internetlijn nodig die VoIP ondersteunt en ITTES doet de rest.

Voordelen van VoIP

Eigenlijk is de lijst met voordelen voor bellen via het internet heel lang. Maar we pikken de belangrijkste voordelen van VoIP er voor u uit:

  • Goedkoop: geen dure centrales en bekabeling. Bellen met VoIP gaat over het internet. Vergeet dus uw oude telefoon, vanaf nu belt u via uw internetverbinding, waar u ook bent. Vergelijk het een beetje met telefoneren via Whatsapp of Messenger, maar dan naar heel normale nummers.
  • Veilig: is bellen via het internet wel veilig? Het is een vraag die we regelmatig krijgen. En het antwoord is eenvoudig: ja! Want met VoIP blijft uw gesprek achter de beveiligingssoftware van uw IT systeem. Bellen via het internet is dus een van de veiligste manieren van communiceren.
  • Overal bereikbaar: nu steeds meer bedrijven thuiswerk als de norm beschouwen moeten we wel aandacht hebben voor de bereikbaarheid van de medewerkers op de vaste bedrijfstelefoon. VoIP lost dat probleem op: eens u bent ingelogd op uw computer (of de app op uw gsm gebruikt) bent u bereikbaar op uw gekende nummer.
  • Op en top flexibel: een nieuwe medewerker? Iemand die het bedrijf verlaat? Grote aanwervingen omdat u snel groeit? U kent uw nieuwe medewerkers een telefoonnummer toe en ze kunnen ermee aan de slag. Geen herprogrammering van de telefooncentrale, geen gedoe met kabels, geen nieuwe infrastructuur. Dat is efficiënt en goedkoper!

Wil u meer weten of wat VoIP voor uw bedrijf doet? Wenst u de mogelijkheden te bespreken en bent u op zoek naar een aanbod op maat van uw bedrijf? Neem dan snel contact op met ITTES en bespaar vanaf nu op uw telefoonkosten.